onsdag 24. oktober 2007

10 dager til avreise

Måtte endre litt på layouten, tenkte vi måtte ha en glad farge siden dette skal bli en glad tur, vet ikke hva mannen i huset mener om fargen, men sånn er det å ha 3 damer ilag med seg da blir det mye rosa vet du (sorry)..
Dette er jo bare så nærme, nærmere har vi ikke vært før. Jeg blir litt bekymret , men jeg har vel ingen grunn til å være det....Idag var jeg inne hos gutten min og tente lys og satt ned roser til han, det er viktig for meg at det er fint inne hos han. Mormor, moffen, farmor og farfar og tanter og onkler får ta vare på gullet vårt når vi er borte, jeg vet at de vil ta vare på han så godt de kan.
en dag har gått og vi er en dag nærmere....drømmen vår

4 kommentarer:

Sissel sa...

Hallo
Den rosa sida var mye kosligere!!!

Unknown sa...

Jamen tenk på Leiv Arne da.. Det er trossalt hans blog og! Så syns rosa burde sløyfes:)

Dere får det sikkert sååååå kjekt! Dere får prøve å surfe og å dykke mens dere er der iallefall! Så kanskje jeg tar meg en tur i julen om det ikke er så altfor dyrt for billetter :)

Reiakvams tur til Australia 2007-2008 sa...

Ja ja Mads, du må huske på at vi er 3 jenter i hus vet du og det er vel vi som bestemmer, eller????
Sånn er det bare, jeg prøvde å bytte mal igjen, men synes ikke de er så fine de som er her.
Det får være rosa ei stund så får vi se om den blir endret etterhvert.

Tante pose sa...

Hei på dere og god tur.
Hilsen oss på Stette