tirsdag 16. oktober 2007

Ja da er vi igang - 19 dager til vi skal reise

Hei vi er Karianne (35), Leiv Arne (36), Silje (10 1/2) og Julie (8). Vi skal nå om 19 dager sette oss på toget til Oslo for så å reise videre til vår livs tur til Australia. Vi skal reise den 4. november fra Oslo via London til Singapore der vi skal være i 4 dager. Så skal vi fly fra Singapore til Sydney. Vi har da bestilt hotell i Sydney for å sove litt og gjøre oss klar til den videre reisen. Vi har planer om å reise nordover på kysten - Great Barrier Reef. Dette blir en spennende tur for store og små. Dere får følge med oss så skal vi nok få skrevet noen ord her etterhvert på reisen vår.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg vil også ut å reise!! ;)
Ser fram til å følge dere på turen, og håper dere vil legge ut bilder etter hvert...
Om dere vil ha guide eller lignende har jeg en bror i Surfers Paradise/ Brisbane. Bare gi meg et vink så skal dere få navn og nummer - om ønskelig.

Gleder meg på deres vegne Karianne - GOD TUR!

Sissel sa...

Nå måtte jeg jo teste dette. Blir litt trist når jeg tenker på at jeg ikke får se dere på lang tid, men jeg håper dere vil kose dere masse. Men lov meg en ting: Pass på og ta veldig godt vare på Silje og Julie + dere selv også da.

Barbro sa...

kjempe flott side!! -og så lett å leite se frem,at til og med bibbi klarer det.hi-hi skriv masse og legg ut bilder.Bilder er gøy.Dette blir nok et minne for livet!!
TA GODT VARE PÅ HVERANDRE:-)

Solan sa...

Gleder oss masse til å følge med dere. Ha en riktig flott tur og nyt livet. Klemmer fra store og må på Solbergmoen

Kristin sa...

HEI!
Gruer meg skikkelig og gleder meg skikkelig til dere skal reise. Blir så trist å ikke ha dere nærheten og så kjekt å høre hvordan dere har det og alle opplevelsene dere vil få. Tenker på Morten jeg da. Han unner dere dette. Jeg lover å besøke han mye når dere er borte.Vi skal passe på han.Nå gråter babyen min... skriver senere....

Kristin sa...

Hei igjen!
Steik jeg har aldri vært in på en slik side før. Er så lite interessert i slike datating at det er skremmende. Men det var jo litt gøy. Skal be mine to store barn, Cecilie og Sebastian om å "blogge" seg på også.
Jeg har nedtelling jeg også til dere skal reise. Kommer å spiser lunch med dere i 12 tiden... Jonas sover igjen. Ute hagler det, men nå kom jaggu meg solen frem. Tenk så langt borte dere blir.Helt på andre siden av jordkloden..iallefall langt borte. Tenk om jeg plutselig bare må se dere? Hva da da? Bare tuller..klem

Søster Kristin sa...

HEI!
Nå er jeg forbannet. jeg skrev en lang avhandling isted men jeg måtte registrere meg først.Men må bare sjekke at dette går bra.cecilie står å ler av datakunnskapene mine. Hun skal blogge seg på etterpå. Gruer meg skikkelig til dere skal reise.Har lyst å være sammen med dere hele tiden frem til dere skal reise. Ja ja. Nå må jeg ta Jonas. Han har vært på 3 mndr. kontroll idag og tatt 2 sprøyter. Så har er ikke helt i slaget. Han veide 7140 gram og var 65,5 cm. og alt var vell og bra..

Sissel sa...

Kjekt å se at jentene har skrevet litt. Må få Sander til å gå inn å lese og skrive. Gruer meg skikkelig til dere skal reise.

kasina sa...

hei på dere! Nå er det ikke mange dagene til dere drar!! Håper dere får en kjempetur og at dere bare blir heldig med alt sammen! Fy flate....Langt man!!!!Unner dere denne turen :0)

mamzy sa...

heia, nåvet jeg dere sitter på flyet til signapor - steik altså. Dere er superheldig. Kommer til å savnedåkke men skalholde meg oppdatert påbloggen så den må dere skrive inn alt mulig på. Vi er såspent her hjemme vet dere. God tur og pass godt på hverandre. Glad i dåkke alle sammen - klem

mamzy sa...

mamzy er altså meg, tante yvonne- klarte ikke å forandre gitt selv hvor mye jeg prøver