fredag 18. januar 2008

Canberra 18. januar - GRATULERER MED DAGEN KRISTIN

Ja nå er vi altså i hovedstaden til Australia. Den heter Canberra og her er over 320000 inbyggere og er Australias største by innland. På grunn av uenigheter mellom de to største byene, Sydney og Melbourne, om hvem som skulle bli hovedstad, ble det bygget en ny by som heter Canberra, og dennne byen ble Australias hovedstad i 1908.

Her er noen bilder av leiligheta vi bor i nå. Idag er her 19 grader og regn, Leiv Arne synes det var helt greit, det er en unnskyldning for å være inne.


Silje og Julie leker seg, de har egen kafe her og serverer oss kaffe og det som vi måtte ønske, alt etter hva vi har da. Nå har de laget et deilig bord med ost, kjeks og rødvin til oss og brus til dem selv.



Og Kristin Grattis med dagen - håper du får en fin dag og at fiskesuppen blir bra, gave får du få når vi kommer hjem, kort har du fått i posten...
Mange klemmer fra meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEIA!
Å tusen takk for gratulasjonene.
Ja. jeg hadde en kjempefin dag i går og fikk alt det jeg ønsket meg.og vi koste oss.
Så brune dere er da. Og så lyst hår spesiellt Julie har fått. Nå gleder vi oss sånn til dere kommer hjem. Sebastian har skikkelig nedtelling. Trorhan savner veldig tanta si og dere alle. Skulle bare skrive en kjapp kommentar, snakker med dere snart. klem fra meg