onsdag 16. januar 2008

Noen bilder






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei flotte bilder ,det er så kjekt å sjå kor fint dere har hatt det på denne ekspedisjonen ut i det ukjendte ,men no venter kvardagen på dere slik som vi venter på dere .Det er no greitt med det vanlege ? ivertfall vi gleder oss til dere er her igjen . alt som vanleg her heime . hilsen mor .

Redaktøren sa...

Bildene oser jo av varme - det blir for varmt for meg !

karl-paul sa...

Hei hei alle sammen i langtvekkistan!!!!!

No kan dokke tro at vi e lei av sykdom....på tide dokke kommer hjem og passer ungene litt no...hehehe..neida bare tulla!!!!!

Alle er heldivis på bedringens vei no, bare litt halsvonde igjen så er vi oppe å går...Moa here I come!!! Hadde aldri trodd e skulle savne moavandring, men det gjør e faktisk (flere uker siden e har vært der).

Viktigste e at alle e friske.
Og med dokke så ser det ut som om alle fortsatt har det topp.
Kan ikke si nokke anna enn at det blir godt å få dokke hjem igjen. Dokke e dypt savna.

Nyt siste tida

Klem fra oss

Anonym sa...

Heisann. No gleda jeg meg skikkelig til dere kommer hjem.... Det skal bli gøy å se flere bilder også. I går var jeg i Rabbevågen å ordna litt så nå er huset klar til å ta imot dere. Vi har nedtelling til sol og varme - bare 2 dager igjen. Vi begynte med forkjølelse tidligere i uka og da ble jeg nervøs, men det ser ut til å bedre seg så da er det vel bare å pakke og gjøre seg klar til sydens varme land. Dere får ihvertfall nyte resten av ferien med sol og varme. Her hjemme har det snødd litt i natt. Kos dere!!
Klem fra Torebakken 2