onsdag 9. januar 2008

GREAT OCEAN ROAD

Paa mandag var vi paa tur igjen. Vi hadde planlagt aa kjoere paa Great Ocean Road som skal vaere helt fantastisk og det var det ogsaa. Vi startet aa kjoere og det var svingete vei som gikk ut langs kysten, det var kjekt for Leiv Arne aa kjoere litt svingete veier igjen, for ellers i Australia saa er det veldig flatt og rette strekninger. Men vi reiste saann ca kl 12 paa formiddagen, vi er ikke akkurat de som staar saa alt for tidlig opp for aa si det saann, men iallefall vi trodde at det skulle ta litt tid da, men ikke saa lang tid, vi var ikke hjemme foer ca kl 0030. Men vi var enige om at det var en veldig fin tur. Paa veien stoppet vi for aa se paa Koalabjoerner, de laa og sov oppe i traerne, som jeg har sagt foer saa er de noen skikkelig bedagelige dyr, tror jeg kommer til aa bli en koalabjoern hvis jeg blir et dyr i et annet liv. De sover 18-20 timer pr doegn. Da vi kjoerte hjem og det var veldig moerkt saa saa vi en bil som stod med noedblinken paa, jeg sa til Leiv Arne at han maatte vaere forsiktig, men da vi kom frem saa var det en stor Koalabjoern som var midt i veien, litt forvirret, vi fikk ta noen fine bilder av han. Silje og Julie synes dette var helt topp, de var enige om at han Sebastian, da han kroep, kroep som en Koala, de er saa soete.
Det er bra aa hoere at det gaar bra med Mathilde. Og at du vokser Lise, det er flott og det er alltid deilig aa kjenne babyen sparke i magen, tiden gaar saa fort saa snart er dere foreldre til 2, det er saa bra, det gleder vi oss til.

Idag naar dere leser dette sa har Mads Reppe bursdag (9.januar), tenk han blir 6aar og snart skolegutt, det er bare helt vanvittig saa fort tiden gaar. Gratulerer saa mye med dagen Mads, haaper du faar en fin bursdag. Venninnen til Silje, Marielle har ogsaa bursdag idag - grattis med 12-aars dagen Marielle.

Vi var forresten paa kino igaar, paa "Alvin and the chipmunks", den var veldig morsom, litt langdryg mot slutten, men vi koset oss. Den passer sikkert til guttene Sissel, de hadde ledd seg ihjel nesten tror jeg. Savner dere.

Barbro, jeg har faatt 50% nattstilling paa med2, der jeg har vaert foer og det gleder jeg meg til, har ikke jobbet natt foer, men det blir spennende aa proeve det ogsaa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei mamma og pappa.
Fin blogg dere har.
Dere skriver veldig mye men det er jo bare bra.
Ville bare si hei og se litt paa bloggen deres.
Men naa maa jeg gaa hade.
Hilsen Julie.

Anonym sa...

hEI ,PÅ MED 2 ER DET MAGEVIRUS SÅ DER ER KARANTENE TILSTANDAR ,MEN DET ER VEL OVER TIL DERE KJEM HEIM ,I GÅR VAR DET BARE LINN SOM VAR FRISK I NABO HUSET MEN ALT OK HOS OSS , Ellers er her i dag gråver men utan nedbør ,egentleg fint ver eit par varmegrader . På jobb er det svært mykje å gjera ,men det går i vertfall fort .,sjølv om det er travelt . Kos dokke og stooor klem fra moooor .

Birgit Hjelseth sa...

halloen

Hørest ut som en biltur over gjennomsnittet:-) De bjørnene er jo så søte!
Her er allt bare bra. Har sluppet unna all slags sykdom hittil. Har inntrykk av halve sunnmøre ligger nede for telling. Er det ikke influensa så er det magevirus. Skal vel ikke skryte for mye, plutselig er det våres tur.
Kos dere masse videre!

Klemz

Anonym sa...

hEI'når ringer dere? hilsen søster lristin