lørdag 22. desember 2007

God Jul til alle sammen hjemme

Hei, ja nå har vi kommet til leiligheta som vi skal være i gjennom Jul og Nyttår. Dette er en privat leilighet som jeg har sagt før at Brit har hjulpet oss med å få låne, det er vi takknemmlig for Brit.

Det er mulig for dere å ringe til oss på hennes hjemmetelefon, men hvis det ringer mer enn 4 ganger så slår telefonsvareren hennes på og da er vi kanskje ikke hjemme. Nå ligger vi 10 timer foran dere - nummeret er 00 61 2 99496982, men igjen sjekk opp hva det koster før dere ringer.

Denne leiligheten ligger i Manly som er utenfor Sydney, dette ser ut som en veldig koselig plass. Vi har såvidt kommet så det er vanskelig å si.

Vi har det så bra, men nå når julen nærmer seg så får jeg litt hjemlengsel og jeg har hørt at nissen kommer til Reiakvam idag også, å det er så koselig, dere må hilse han fra oss.

Nå har jeg snakket med Mads på Hawaii og han har det bra og det håper jeg alle dere andre hjemme også har.

Vi savner dere alle sammen hjemme - men nå er det noen uker igjen... plutselig er vi hjemme.

Juleklemmer fra oss 4 down under

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heia
No er vi hos svigersane.Vintervær og tempen ligger på -10 på dagtid..No sitter vi bare å koser oss og venter på at det skal bli lille julaften,så vi får pynte tre.
Håper dere får en gledlig jul der under:-) Det blir vel litt varmere enn våres jul.Det er iallefall sikkert at dere får en fantastisk nyttårsaften!!
Ønsker dere en fredlig Jul også skriver vi vel før det blir Godt nytt år..Er vel en som blir et år eldre før den tid`-)
JULEklem fra oss

Anonym sa...

Hei, jeg måtte bare prøve dette. Folk sier det er så vanskelig å skrive kommentar til oss, derfor måtte jeg sjekke det.
Barbro jeg tror nok denne julen blir den varmeste vi har hatt noengang og kommer til å få.
Idag har vi vært og kjøpt julegaver til hverandre.

Anonym sa...

Hei mamma og pappa.
Jeg ville bare skrive en veldig liten hilsen.
håper dere får en god jul og et godt nytt år.
Hilsen Julie.
Ps elsker dere.

Anonym sa...

ei

Anonym sa...

Hei . No har alle gjestane gått . Neste år får ingen komme, e de ikke Julie som stikke av me grisen, e de Kasper . Forbanna unga ! Torgeir holler se som vanli til på sofaen . Vi savna dåkke no når Jula e her. Å når Jula e over e dåkke snart hjemme ijenn . E snakka me de i morra . Go Jul så lenge. Ha ei go jul og hils Torgeir i sjømanskyrkja .

Anonym sa...

HEI IGJEN
NÅ ER DET JULAFTEN. KL. ER FEM OVER TOLV. GOD JUL. VI SKAL SNART LEGGE OSS.MÅTTE BARE SKRIVE EN LITEN HILSEN.VI SKAL OPP TIDLIG IMORGEN OOG FØSRT PÅ MOA OGSÅ SKAL VI GÅ TUR BORT TIL MORTEN OG TENNE LYS FOR HAN OG SNAKKE MED HAN OG ØNSKE HAN GOD JUL OG HILSE HAN MASSE FRA MAMMA OG PAPPA OG SILJE OG JULIE.
DET ER DEN BESTE JULEGAVEN JEG KAN GI TIL DERE NÅR DERE ER SÅ LANGT VEKKE....
HÅPER DERE HAR DET BRA. RING IMORGEN TIDLIG DA? KL. 09:00. ok?

Anonym sa...

hei ANONYM VAR MEG, KRISTIN

Anonym sa...

GOD JUL !til dere ,fra oss på REIAKVAM kl er no 09 og det er JULAFTAN huset er ny vaska og jule over pynta ,med englar kristorn med massse røde bær og 100 nisser titter fram i alle kroker .Jule treet er på plass og all den gamle pynten heng slik den skal Jacob sover ,eg har ei stille stund med radioen og sjølvsagt p1 her er fred og ro ,men vi saknar dokke .STOOOR KLEMMM FRA MOR OG FAR .

Anonym sa...

God jul i stua..da har damer og barn reist til kirke mens jeg passer julematen..pinnekjøtt-lukta er her og det samme er snøen.Håper dere har det bra..og trives med en anderledes jul! ..hva har dere på menyen en jul down under da? Vi snakkes og ha en hyggelig romjul:-)
hilsen-SR