søndag 9. desember 2007

Vanskelig å svare alle som legger inn kommentarer

Jeg er veldig glad for at dere skriver inn kommentarer alle sammen, men det er vanskelig for meg å svar dere alle da, men jeg skal gjøre mitt beste.


Iallefall,
Birgit og Ståle: Dere har rett i det dere skriver, det blir bare bedre og bedre etterhvert, vi har det helt helt topp, det er kjekt å være på tur så dere må glede dere til dere skal til syden selv om det er en stund til ennå, men tiden går så fort.


Lisemor: Dere trenger ikke ta noe sol for vi er ikke så veldig brune, iallefall ikke jeg, det er som jeg bruker å si: får jeg en fregne til så blir jeg neger.... haha, ungene tror ikke noe på meg. Men jeg er rød som en tomat...


Sissel: Det var bra at guttene likte gavene sine, skulle ønske vi kunne være der å feire sander sin bursdag, men vi kan ikke være 2 plasser på en gang.


Bibbi: Det var synd med den fisken, eller for å si det sånn så har jeg ikke så veldig nært forhold til noen av fiskene... som du skriver - naturen ordner opp selv. Det er bra at dere har det kjekt med fiskene (de er kanskje til salgs når vi kommer hjem...., men det får vi ta da)


Mads: Det er så kjekt å høre fra deg, spennende hver gang. Du vet tante og onkel går ikke så mye på bar lenger, sånn har det bare blitt, men det hadde jo vært gøy å gå bort til henne og hilse henne fra deg, kanskje hun hadde husket deg?


Tante på Trollåsen: Det er kjekt å høre fra dere, og det er spesielt kjekt å høre at Wendy har begynt på igjen å jobbe, det blir spennende å høre hvordan det går etterhvert.



Tante Kristin & Co: jeg får ringe dere en dag til neste uke når dere har kommet hjem fra syden.

Tante Yvonne & Co: jeg skal ringe deg også en dag, jeg håper du har blitt litt bortskjemt fra mamma når du har vært hjemme alene nå disse 2 ukene.... haha

Tante Linn & Co: Jeg håper det går bra med Sebastian, jeg tenker veldig mye på han, forstod det sånn at de ikke kunne sjekke han før nærmere jul, er det sant? Synes det var veldig lang tid, gi han en klem fra tante.



Mamma og Pappa: Jeg savner dere masse, men dere skjønner vel at vi har det bra, håper det er kjekt for dere å følge bloggen vår - prøver å skrive inn så mye som vi får til.

Svigermor og Svigerfar: Jeg savner dere også masse, men dere også ser at vi har det bra. Det er iallefall kjekt å snakke med dere i telefonen.

Sånn nå har jeg prøvd å svare noen av dere som har skrevet inn her, men for å si det sånn så er jeg glad for alle som skriver inn til oss. Jeg savner alle tantebarna mine, Kasper, Tobias, Sebastian, Mathilde, Jonas, Cecilie, Sebastian, Camilla, Jonatan, Mads, Jacob Andre, Christina og Anne Lin, dere er i tankene mine.

Mange klemmer til alle dere hjemme....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Merra du satt på Leiv,må til kiropraktor...Aarøe anbefales.

karl-paul sa...

Tjohei dere i langtvekkistan!!!!
Så kult med en skikkelig australsk ranch, det er vel alles drøm å kunne besøke en slik.
SÅ FANTASTISK UT!!!!!!
Skjønt en burde vel kunne oppdrive litt større hester (merk:Leiv Arne)
Kjekt å se at jentene koser seg. Dere alle ser så sunne og friske ut at det ikke er vanskelig å se at dere er på deres livs tur. Det er vel forunt.
Men vi savner dere masse, ikke glem det. Så dere får bare se til å komme dere hjem etterhvert.
Sebastian skal legges inn på sykehus 19 desember, og blir tatt prøve av 20 desember. Jeg gleder meg bare til å få det overstått og evt bekreftet at det er cøliaki. Han er veldig redusert til tider, stakkars.

Men kos dere videre, og ta vare på hverandre. Vi er veldig glad i dere.

Klem fra Linn Therese og resten av bøtteballetten.

Arve Kjartan sa...

Hei Arve her.
Fy søren!For en opplevelse dere har! Skulle ikke hatt noe imot å tatt en liten svipp innom nei...
Kjekt å se hvordan dere har det.
Skal hilse masse fra Kirsti, Sondre og Vilde.
Tante Ellen og onkel Bjarne ba meg og hilse,-om eg fekk te dei der datagreiene...