onsdag 28. november 2007

Australia Zoo





Her er en du ikke har lyst til å møte i hagen din








Her mater Silje og Julie kenguruer, det var spennende det.













En koalabjørn som sitter i et tre. De sover mellom 18-20 timer for dag så de var veldig trøtte, men så utrolig søte...hadde lyst til å ha med meg hjem og bare kose med de








Utenfor inngangen til zooen





Så var dagen der da vi skulle til Australia Zoo. Der var vi den 22. november, men siden vi ikke hadde internett da så må jeg legge inn bilder nå når vi endelig har nett... Det tar veldig lang tid å legge inn bilder her så det får bli det det blir.



Dette var en virkelig fin park, var der i 5-6 timer og så på alle de fine dyrene. Jentene fikk klappet Koalabjørner og fikk matet kenguruer, det var veldig spesiellt. Så denne parken kan vi virkelig anbefale hvis dere har tenkt dere nedover til denne siden av kloden. Det var faktisk like før jeg ble bitt av en slange der også..... hva er det med meg og slanger???? Forresten vet dere hvorfor det er flere menn enn kvinner som blir bitt av slanger????? SVAR: Fordi kvinnene når de ser en slange så slipper de alt de har og får tak i en mann som kan ordne opp og få vekk slangen.... hihi der var svaret jenter... det er bare å springe til nærmeste mann sånn at vi kan holde statistikken oppe...

2 kommentarer:

monica sa...

Hei silje hørte att du hadde ringt men det sverre hadde e gått så ring på mobilen neste gang da men hvilke kort har du sent det til hele klassa eller bare meg men det er vell til hele klassa endelig sente du et bilde av en kengeru det er bra at du koser deg.
PS:e har sent en msn melding til deg håper du har fått den Å plizzzzzzzz ta med deg sola hjem for i går var det drit mye snø men i dag er det bare sørpe det er alt får stille å roli her uten deg ? han jonas har fått pulten din.
nå er det ikke o makkaroni vi er hekta på det er tikk det er sikkert du god på men du kan godt ringe i morra å men det må være på mobilen min men hvist du ikke har nummeret så er dettte nummeret 95426179

karl-paul sa...

Heisan folkens!!
Så spennende!!!!!!!!!
Slangene kan jeg være foruten, men ellers ser det tipp topp ut.
Her har alle det fint. Karl-Paul er i Oslo i dag og jeg har startet julepyntingen (må ta det når en har mulighet her i huset..hehe)
Ungene har det fint, både store, små og den ufødte.
Guttene er i barnehage i dag og storkoser seg, venter de hjem i hvert øyeblikk.
Dere får kose dere videre og vær forsiktig!!!
Stor klem fra oss på Reiakvam

PS! Stilig bil....